.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه ترابری آمل مانع اصلی تسریع در گاز رسانی به مردم

رئیس اداره گاز آمل گفت: اداره راه و ترابری این شهرستان مانع اصلی تسریع در اجرای طرحهای مهم گاز رسانی در این شهرستان است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، حشمت الله باوفا ، از بی وفایی مسئولان راه و ترابری در انجام طرحهای گاز رسانی به مردم این شهرستان انتقاد کرد و گفت: به علت نبود این تعامل در شهرستان آمل با هر پیمانکاری که برای طرحهای گاز رسانی قرار داد می بندیم بدون پیشرفتی در کار تنها شاهد به اتمام رسیدن قراردادهای پیمانکاران بوده و گازرسانی به مردم مسکوت می ماند.

وی افزود: هم اکنون چند ماه است که خط انتقال گاز و اتصال گاز ضلع غربی به شرقی آمل در مسیر نزدیک زیرگذر موسوم به امام حسین (ع) این شهرستان به شهرک صنعتی شروع اما اداره راه مجوز نمی دهد.

رئیس اداره گاز ناحیه آمل دلیل این امر از سوی مسئولان راه و ترابری را مبهم دانست و عنوان کرد: این در حالی است که حدود 40درصد صنعت مازندران در شهرک صنعتی آمل در انتظار اتصال این خط لوله گاز هستند.

باوفا اضافه کرد: پیمانکار خط انتقال گاز از میدان 17 شهریور تا محل این زیر گذر کار خود را انجام داده و تا چند روز آینده قرارداد آن به اتمام می رسد اما مشخص نیست که تکلیف این طرح چه خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از وضعیت پیش آمده خاطرنشان کرد: دود این کم کاری های ادارات به چشم مردمی می رود که سالهاست در این منطقه در انتظار برخورداری از نعمت گاز هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.